نامه احمدی نژاد به رهبری

متن نامه رئيس‌جمهور به مقام معظم رهبری:

سلام عليكم

از حمابت‌های ارزشمند شما در استقرار و کارکرد این دولت خدمتگذار صميمانه تقدير مي‌نمايم. متاسفانه این روزها پیغام های شما از طریق این و آن در مورد کارهای این حقیر فزونی گرفته است. می‌خواستم به شما یادآوری کنم که بنده بنا به حکم حکومتی شما رئیس جمهور شدم و الا من اصراری نداشتم خودم را با این مسائل درگیر کنم. من روش کار خودم رو دارم، لطفا بگذارید کارم را بکنم. شما که روش کار مرا در چهار سال گذشته تجربه کرده بودید. اگر راضی نبودید چرا این تصمیم را گرفتید؟ من خودم را فدای این نظام کرده‌ام. در این اوضاع بحرانی مدیریت کشور کار ساده‌ای نیست. شما خود نیک می‌دانید که روش‌های دیگر جواب نمی‌دهد. دشمنان اسلام از دیدن پیشرفت‌های عظیم ما سخت عصبانی شده و مصمم به انتقام‌جوئی هستند. خلاصه اینکه ما در این شرایط دیگر نمی‌توانیم اینجا و آنجا ملاحظه کرده و از سرعت پیشرفت خود بکاهیم. ما اصولا وقتی برای ملاحظه نداریم.

به یک نکته دیگری هم می‌خواستم اشاره کنم که در این شرایط خاص این شمائید که به بنده احتیاج دارید نه برعکس. هر موقع هم نخواستید، بنده با اشتیاق کنار می‌روم

این نوشته در اجتماعی ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای نامه احمدی نژاد به رهبری

  1. ناشناس :گفت

    ایول!

    همین ‌روزهاست که بالاخره خود ایشان هم جام زهر را میل بفرمایند.

  2. بهروز :گفت

    بابا اینها می‌خوان ما رو سرگرم کنن. فکر می‌کنی نامه احمدی‌نژاد بدون هماهنگی خامنه‌ای بوده!

پاسخی بگذارید

